FAQ

HEBBEN DE AANGEBODEN PRODUCTEN EEN NEDERLANDSTALIG MENU?

Alle toestellen zijn uitgerust met een Nederlandstalig menu.

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN?

U kunt ons via mail, telefonisch of via Facebook bereiken tijdens de openingsuren. De openingsuren kunt u op onze homepagina terug vinden.

HOE SNEL LEVEREN JULLIE?

Omdat wij eigen voorraad hanteren (tenzij anders aangegeven), leveren wij binnen 24 uur.
Wanneer de bestelling op werkdagen voor 18 uur bij ons binnen is, sturen we dezelfde dag nog uw toestel op. Wij leveren ook op zaterdag.

WAAROM ZIJN DE PRIJZEN VAN F-MOBILE™ ZO AANTREKKELIJK ?

F-MOBILE™ koopt aan in grote aantallen op de Europese markt. Wij zijn niet gebonden aan operatoren waardoor enkel de prijs telt voor ons. Wij willen de beste deal kunnen aanbieden voor onze klant. Door zoveel mogelijk te automatiseren en de kosten te verminderen kunnen we de scherpste prijzen aanbieden aan onze klanten.

WAT IS DE GARANTIE TERMIJN VAN DE AANGEBODEN PRODUCTEN?

Op alle toestellen is er standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Meer informatie kunt u vinden onder garantie en reparatie.

ZIJN DE AANGEBODEN GSM TOESTELLEN SIMLOCKVRIJ?

Alle toestellen zijn simlock vrij en kunnen gebruikt worden in alle landen met alle providers.

ZIJN DE PRODUCTEN NIEUW?

Yes,  all products are new and are supplied in the original packaging. All products come from authorized European traders; the manufacturer has authorized these dealers to sell their products. These can therefore only be used in European countries with a European SIM card. If you want to use your device in Asia or other continents you must first conduct a 10 minute conversation so that the European lock is removed from your device.

Note: we also offer second-hand products. This is explicitly indicated per product. On the product page there is a clear mention next to the “specifications” tab. These are also in a separate section in orange color.