FAQ

HEBBEN DE AANGEBODEN PRODUCTEN EEN NEDERLANDSTALIG MENU?

Alle toestellen zijn uitgerust met een Nederlandstalig menu.

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN?

U kunt ons via mail, telefonisch of via Facebook bereiken tijdens de openingsuren. De openingsuren kunt u op onze homepagina terug vinden.

HOE SNEL LEVEREN JULLIE?

Omdat wij eigen voorraad hanteren (tenzij anders aangegeven), leveren wij binnen 24 uur.
Wanneer de bestelling op werkdagen voor 18 uur bij ons binnen is, sturen we dezelfde dag nog uw toestel op. Wij leveren ook op zaterdag.

WAAROM ZIJN DE PRIJZEN VAN F-MOBILE™ ZO AANTREKKELIJK ?

F-MOBILE™ koopt aan in grote aantallen op de Europese markt. Wij zijn niet gebonden aan operatoren waardoor enkel de prijs telt voor ons. Wij willen de beste deal kunnen aanbieden voor onze klant. Door zoveel mogelijk te automatiseren en de kosten te verminderen kunnen we de scherpste prijzen aanbieden aan onze klanten.

WAT IS DE GARANTIE TERMIJN VAN DE AANGEBODEN PRODUCTEN?

Op alle toestellen is er standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Meer informatie kunt u vinden onder garantie en reparatie.

ZIJN DE AANGEBODEN GSM TOESTELLEN SIMLOCKVRIJ?

Alle toestellen zijn simlock vrij en kunnen gebruikt worden in alle landen met alle providers.

ZIJN DE PRODUCTEN NIEUW?

Ja, alle producten zijn nieuw en worden geleverd in de originele verpakking. Alle producten komen van geautoriseerde Europese handelaren; de fabrikant heeft deze handelaren toestemming gegeven om hun producten te verkopen. Deze zijn dan ook enkel te gebruiken in Europese landen met een Europese simkaart. Indien u uw toestel wilt gebruiken in Azië of andere continenten moet u eerst een gesprek van 10 minuten uitvoeren zodat de Europese lock verwijderd wordt van uw toestel.

Let op: wij bieden ook 2dehands producten aan. Dit is uitdrukkelijk aangegeven per product. Op de productpagina is er een duidelijke vermelding naast het tabblad “specificaties”. Ook staan deze in een aparte rubriek in oranje kleur.